Magická obrana

Ovlivňuje míru zranění z magických zdrojů. Nejčastěji bojová kouzla akční magie, případně některé zbraně i drápy mohou způsobovat magické zranění. Míra magické obrany ovlivnuje i dobu, po kterou na cíl působí dlouhodobé efekty akční magie. 

Mg.DEF

1

  • snižuje magické zranění o 1 HP (čili je možné zraňující kouzlo znegovat na 0 Hp)
  • chrání též před odčerpáním energie o 10 Mg
  • zkracuje působení efektů delších než 1 minuta o 1/4

Mg.DEF

2

  • snižuje magické zranění o 2 HP (čili je možné zraňující kouzlo znegovat na 0 Hp)
  • chrání též před odčerpáním energie o 20 Mg
  • zkracuje působení efektů delších než 1 minuta o 1/2

Mg.DEF

3

  • snižuje magické zranění o 3 HP (čili je možné zraňující kouzlo znegovat na 0 Hp)
  • chrání též před odčerpáním energie o 30 Mg
  • zkracuje působení efektů delších než 1 minuta o 3/4

Mg.DEF

4

  • snižuje magické zranění o 4 HP (čili je možné zraňující kouzlo znegovat na 0 Hp)
  • chrání též před odčerpáním energie o 40 Mg
  • zkracuje působení efektů delších než 1 minuta na přesně 5 vteřin

Mg.DEF

5

  • Snižuje magické zranění o 5 HP (čili je možné zraňující kouzlo znegovat na 0Hp)
  • chrání též před odčerpáním energie o 50 Mg
  • zkracuje působení efektů delších než 1 minuta na pouhé provedení efektu bez časového trvání. (např. pokud je Jiný s Mg. DEF 5 sražen k zemi na minutu, lehne/klekne/sedne si, ale může ihned vstát)

POZN:

Změní-li se Jinému Mg.DEF (např. Transformace) v průběhu působení omezujícího
kouzla, na které bylo uplatněno snížení, stále platí efekt Mg.DEF, který měl cíl v
době seslání (počátku působení) kouzla.

rhett-wesley-NQexDDK9P9w-unsplash